Acreditare Erasmus 2021-2027

Planul Erasmus

  • Sa fie asigurata educatia incluziva, adaptata la invatamantul online elevilor din 30 de scoli rurale botosanene prin participarea a 60 de cadre didactice la cursuri de formare Erasmus+, in perioada 2022-2025;
  • Sa fie sprijinit schimbul si transferul de bune practici privind predarea online si dezvoltarea scolilor prin participarea a 15 inspectori scolari la stagii de observare Erasmus, in perioada 2022-2025;
  • Sa fie consolidata capacitatea a 30 de scoli din mediul rural de a se angaja intr-un proiect de cooperare transfrontaliera Erasmus sau eTwinning în perioada 2022-2025.

Acreditare an I, proiect nr. 2021-1-RO01-KA121-SCH-000010554  – rezultate

I.S.J. Botosani – coordonator consortiu

Unitati de invatamant partenere: Școala Gimnazială nr.1 Mihălășeni, Școala Gimnazială nr. 1 Sulița, Școala Gimnazială ”Octav Bancilă„ Corni, Școala Gimnazială nr. 1 Mitoc

  • 15 cadre didactice din scolile partenere au participat la cursuri de formare;
  • 15 cadre didactice si-au dezvoltat competente digitale, pentru crearea unui mediu TIC prietenos in scoli, au descoperit instrumente web 2.0, si-au modernizat stilul de predare, au utilizat mediile virtuale de invatare si au descoperit aspecte privind siguranta online;
  • au fost create 15 fise de lucru/proiecte integrate cu TIC, au fost realizate 15 prezentari PPT cu metode si mijloace TIC achizitionate si au fost aplicate cel putin 20 de chestionare elevilor/participant la formare;
  • asocierea participantilor la proiectul eTwinning MESOB (Mobilitati Europene pentru Scoala Online la Botosani);
  • Îmbunătățirea rezultatelor școlare, creșterea atractivității școlilor partenere;
  • Diversificarea metodelor de predare-învățare-evaluare;
  • Accesibilizarea și diversificarea modurilor de prezentare a conținuturilor;
  • Contacte stabilite cu participanti din alte tari;
  • 3 aplicatii de proiecte Erasmus si eTwinning depuse de scolile partenere;
  • 5 inspectori scolari au participat la un stagiu de observare;
  • 5 modele de fise de observare a lectiei pentru inspectia scolara;
  • 1 conferinta de valorizare organizata;
  • Ghid de bune practici;

 

Acreditare an II, proiect nr. 2022-1-RO01-KA121-SCH-000060615  – rezultate

I.S.J. Botosani – coordonator consortiu

Unitati de invatamant partenere: Școala Gimnazială nr. 1 Călărași, Școala Gimnazială nr. 1 Răchiți, Școala Gimnazială nr. 1 Românești, Școala Gimnazială nr. 1 Santa Mare, Școala Gimnazială nr. 1 Văculești

  • 17 cadre didactice din scolile partenere au participat la cursuri de formare;
  • 17 cadre didactice si-au dezvoltat competente digitale, pentru crearea unui mediu TIC prietenos in scoli, au descoperit instrumente web 2.0, si-au modernizat stilul de predare, au utilizat mediile virtuale de invatare si au descoperit aspecte privind siguranta online;
  • au fost create 17 fise de lucru/proiecte integrate cu TIC, au fost realizate 17 prezentari PPT cu metode si mijloace TIC achizitionate si au fost aplicate cel putin 20 de chestionare elevilor/participant la formare;
  • asocierea participantilor la proiectul eTwinning MESOB (Mobilitati Europene pentru Scoala Online la Botosani);
  • Îmbunătățirea rezultatelor școlare, creșterea atractivității școlilor partenere;
  • Diversificarea metodelor de predare-învățare-evaluare;
  • Accesibilizarea și diversificarea modurilor de prezentare a conținuturilor;
  • Contacte stabilite cu participanti din alte tari;
  • 10 aplicatii de proiecte Erasmus si eTwinning depuse de scolile partenere;
  • 3 inspectori scolari au participat la un stagiu de observare; 3 modele de fise de observare a lectiei pentru inspectia scolara;
  • 1 conferinta de valorizare organizata;
  • Ghid de bune practici;

 

Acreditare an III, proiect nr. 2024-1-RO01-KA121-SCH-000209212  – rezultate

I.S.J. Botosani – coordonator consortiu

Unitati de invatamant partenere: Școala Gimnazială nr. 1 Blândești, Școala Gimnazială „Dimitrie Pompeiu” Broscăuți, Școala Gimnazială nr. 1 Copălău, Școala Gimnazială nr. 1 Cristești, Școala Gimnazială „Mihai Constantineanu” Dorobanți, Școala Gimnazială nr. 1 Dumeni, Școala Gimnazială nr. 1 Gorbănești, Școala Gimnazială „Gheorghe Popovici” Lozna, Școala Gimnazială nr. 1 Mileanca

  • 35 cadre didactice din cele 9 scoli partenere din mediul rural au participat la 4 cursuri de formare structurate cu tematica TIC, AI si incluziune scolara;
  • Au fost create 35 de fise de lucru/proiecte integrate cu TIC si AI pe care le-au aplicat la clasa;
  • Participantii au realizat 35 prezentari PPT cu metode si mijloace TIC si AI achizitionate la formarile la care au participat;
  • Fiecare participant a aplicat 1 chestionar initial si un chestionar final la 20 de elevi; 765 de elevi din scolile partenere au beneficiat direct de activitatile desfasurate la clasa de cadrele didactice participante la cursuri si au fost chestionati cu privire la utilizarea TIC si AI la ore;
  • 4 inspectori scolari din cadrul ISJ Botosani au participat la un stagiu de observare;
  • Asocierea participantilor la proiectul eTwinning MESOB (Mobilitati Europene pentru Scoala Online la Botosani);
  • Îmbunătățirea rezultatelor școlare, creșterea atractivității școlilor partenere;
  • Diversificarea metodelor de predare-învățare-evaluare;
  • Accesibilizarea și diversificarea modurilor de prezentare a conținuturilor;
  • Contacte stabilite cu participanti din alte tari;
  • 12 aplicatii de proiecte Erasmus si eTwinning depuse de scolile partenere;
  • A fost realizat 1 ghid de bune practici;
  • Au fost organizate 3 ateliere practice de lucru, dezbateri si diseminari in scolile partenere;
  • A fost organizata 1 conferinta online de valorizare a proiectului.