Acreditare Erasmus 2021-2027

Planul Erasmus

  • Sa fie asigurata educatia incluziva, adaptata la invatamantul online elevilor din 30 de scoli rurale botosanene prin participarea a 60 de cadre didactice la cursuri de formare Erasmus+, in perioada 2022-2025;
  • Sa fie sprijinit schimbul si transferul de bune practici privind predarea online si dezvoltarea scolilor prin participarea a 15 inspectori scolari la stagii de observare Erasmus, in perioada 2022-2025;
  • Sa fie consolidata capacitatea a 30 de scoli din mediul rural de a se angaja intr-un proiect de cooperare transfrontaliera Erasmus sau eTwinning în perioada 2022-2025.

Acreditare an I – rezultate

I.S.J. Botosani – coordonator consortiu

Unitati de invatamant partenere: Școala Gimnazială nr.1 Mihălășeni, Școala Gimnazială nr. 1 Sulița, Școala Gimnazială ”Octav Bancilă„ Corni, Școala Gimnazială nr. 1 Mitoc

  • 15 cadre didactice din scolile partenere au participat la cursuri de formare;
  • 15 cadre didactice si-au dezvoltat competente digitale, pentru crearea unui mediu TIC prietenos in scoli, au descoperit instrumente web 2.0, si-au modernizat stilul de predare, au utilizat mediile virtuale de invatare si au descoperit aspecte privind siguranta online;
  • au fost create 15 fise de lucru/proiecte integrate cu TIC, au fost realizate 15 prezentari PPT cu metode si mijloace TIC achizitionate si au fost aplicate cel putin 20 de chestionare elevilor/participant la formare;
  • asocierea participantilor la proiectul eTwinning MESOB (Mobilitati Europene pentru Scoala Online la Botosani);
  • Îmbunătățirea rezultatelor școlare, creșterea atractivității școlilor partenere;
  • Diversificarea metodelor de predare-învățare-evaluare;
  • Accesibilizarea și diversificarea modurilor de prezentare a conținuturilor;
  • Contacte stabilite cu participanti din alte tari;
  • 3 aplicatii de proiecte Erasmus si eTwinning depuse de scolile partenere;
  • 5 inspectori scolari au participat la un stagiu de observare;
  • 5 modele de fise de observare a lectiei pentru inspectia scolara;
  • 1 conferinta de valorizare organizata;
  • Ghid de bune practici;

 

Acreditare an II – rezultate

I.S.J. Botosani – coordonator consortiu

Unitati de invatamant partenere: Școala Gimnazială nr. 1 Călărași, Școala Gimnazială nr. 1 Răchiți, Școala Gimnazială nr. 1 Românești, Școala Gimnazială nr. 1 Santa Mare, Școala Gimnazială nr. 1 Văculești

  • 17 cadre didactice din scolile partenere au participat la cursuri de formare;
  • 17 cadre didactice si-au dezvoltat competente digitale, pentru crearea unui mediu TIC prietenos in scoli, au descoperit instrumente web 2.0, si-au modernizat stilul de predare, au utilizat mediile virtuale de invatare si au descoperit aspecte privind siguranta online;
  • au fost create 17 fise de lucru/proiecte integrate cu TIC, au fost realizate 17 prezentari PPT cu metode si mijloace TIC achizitionate si au fost aplicate cel putin 20 de chestionare elevilor/participant la formare;
  • asocierea participantilor la proiectul eTwinning MESOB (Mobilitati Europene pentru Scoala Online la Botosani);
  • Îmbunătățirea rezultatelor școlare, creșterea atractivității școlilor partenere;
  • Diversificarea metodelor de predare-învățare-evaluare;
  • Accesibilizarea și diversificarea modurilor de prezentare a conținuturilor;
  • Contacte stabilite cu participanti din alte tari;
  • 10 aplicatii de proiecte Erasmus si eTwinning depuse de scolile partenere;
  • 3 inspectori scolari au participat la un stagiu de observare; 3 modele de fise de observare a lectiei pentru inspectia scolara;
  • 1 conferinta de valorizare organizata;
  • Ghid de bune practici;